ALCO FILTERS >
AQUAFILTERS >
BALDWIN FILTERS >
DAHL ΥΔΑΤΟΠΑΓΙΔΕΣ >
TRIPLE R ABSOLUTE CLEANERS >
MANN + HUMMEL >
HIFI FILTERS >
HENGST FILTERS >
PARKER HANNIFIN >
EVERBLUE >
TOTAL LUBRICANTS >
VALVOLINE LUBRICANTS >
REPSOL LUBRICANTS >
NIPCO LUBRICANTS >
ENI LUBRICANTS >
BARDAHL LUBRICANTS >
ELF LUBRICANTS >
MOTUL LUBRICANTS >
SPECTRO LUBRICANTS >
AMSOIL LUBRICANTS >
SYNTIX >
ΦΙΛΤΡΑ >
ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ >
Υδραυλικό υγρό, 100% συνθετικό, για όλους τους τύπους τηλεσκοπικών πιρουνιών, σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΓΡΑ ΠΙΡΟΥΝΙΩΝ & ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ 100% ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛEΤΑ ΙΞΩΔΕΣ 2.5W ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ 1L CAN, 20L JERRYCAN ARTICLE NUMBER 101133
100% Συνθετικό λιπαντικό – Οικονομία καυσίμου – για νέους βενζινοκινητήρες που απαιτούν ιξώδες βαθμού 20. Ειδικά συνιστάται για όλους τους νέους βενζινοκινητήρες Chrysler, GM, Ford, Fiat, Honda, Subaru και Toyota.
κατεβάστε το τεχνικό φυλλάδιο
Λιπαντικό τεχνολογίας Technosynthese® (ανώτερο των ημισυνθετικών), ειδικά σχεδιασμένα για παλαιότερους κινητήρες μεγάλου κυβισμού, turbo Diesel, άμεσου ψεκασμού ή κινητήρες βενζίνης injection με καταλυτικό μετατροπέα. Κατάλληλο για κινητήρες όλων των τύπων, βενζίνης ή diesel, που χρησιμοποιούν βενζίνη με μόλυβδο ή αμόλυβδη, πετρέλαιο κίνηση ή LPG. Το υψηλό ιξώδες σε υψηλή θερμοκρασία (SAE 50) ενδείκνυται για κινητήρες υψηλής κατανάλωσης καυσίμων λόγω παλαιότητας.
Υψηλής απόδοσης 100% συνθετικό λιπαντικό ειδικά σχεδιασμένο για ισχυρά και πρόσφατα αυτοκίνητα εφοδιασμένα με κινητήρες μεγάλης μετατόπισης, βενζίνη και ντίζελ, φυσική αναρρόφηση ή υπερσυμπιεσμένος, έμμεσος ή άμεσος ψεκασμός. Προϊόν πολλαπλών χρήσεων με πολλές εγκρίσεις κατασκευαστή αυτοκινήτων, συνιστάται ιδιαίτερα για οχήματα που είναι ακόμη υπό εγγύηση. Κατάλληλο για όλους τους τύπους καυσίμων: βενζίνη με μόλυβδο ή αμόλυβδη βενζίνη, αιθανόλη, υγραέριο, ντίζελ και βιοκαύσιμα. Συμβατό για καταλυτικούς μετατροπείς.
Ενισχυμένο Ορυκτό Λιπαντικό σχεδιασμένο για κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, LPG, turbo ή ατμοσφαιρικούς. Σχεδιασμένο για διατήρηση της ισχύος του κινητήρα σε βάθος χρόνου.