Μέγιστος καθαρισμός εναποθέσεων
Το AMSOIL P.i. διαθέτει πρόσθετα που επιτίθενται στις πιο κοινές μορφές εναπόθεσης κινητήρων και περιορίζουν τα αποτελέσματά τους.
Αφαιρεί τις εναποθεσεις του εγχυτήρα καυσίμου
Οι περισσότεροι νέοι κινητήρες διαθέτουν άμεση έγχυση βενζίνης (GDI) για να αυξήσουν την ισχύ και να βελτιώσουν την οικονομία καυσίμου. Αυτά τα μπεκ ψεκασμού βρίσκονται μέσα στο έντονο περιβάλλον θέρμανσης και πίεσης του θαλάμου καύσης, καθιστώντας τα ιδιαίτερα ευάλωτα στις καταθέσεις. Η υπερβολική πίεση σε συνδυασμό με την ατελή καύση καυσίμου μπορεί να οδηγήσει σε δραματικά αυξημένα επίπεδα αιθάλης (σωματιδίων). Η άμεση έγχυση συνήθως δημιουργεί 30 έως 40 φορές περισσότερο αιθάλη από τους κλασικούς εγχυτήρες καυσίμου (PFI). Ακόμη και μια ελάχιστη ποσότητα ρύπανσης από εγχυτήρες μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ρύπανση και φθορά και μειωμένη ισχύ και οικονομία καυσίμου.
Οι καταθέσεις στα μπέκ ψεκασμού:
Μειώνουν την απόδοση, την ισχύ και την οικονομία καυσίμου
Αυξάνουν τις εκπομπές καυσαερίων
Συμβάλλουν στην κακή εκκίνηση και στην ακατάστατη αδράνεια
Το P.i. αφαιρεί τις επίμονες εναποθέσεις και διατηρεί τα μπεκ να λειτουργούν όπως πρέπει. Οι δοκιμές δείχνουν ότι το P.i. αποκατέστησε τους εγχυτήρες καυσίμου GDI σε ρυθμό ροής 100 τοις εκατό μετά από την χρήση σε μία δεξαμενή καυσίμου.2
Καταπολεμά τις καταθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής
Οι εναποθέσεις βαλβίδων μεταβάλλουν ή περιορίζουν τα μοτίβα ροής αέρα στον κύλινδρο. Διασπούν την ισορροπημένη αναλογία αέρα / καυσίμου απορροφώντας και απελευθερώνοντας το καύσιμο. Οι καταθέσεις μπορούν επίσης να προκαλέσουν κόλληση της βαλβίδας, παρεμποδίζοντας το στέλεχος της βαλβίδας και τον οδηγό.
Οι καταθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής:
Μειώνουν την ισχύ και την αποδοτικότητα
Αυξάνουν τις εκπομπές καυσαερίων
Προβάλουν πιθανή βλάβη στις βαλβίδες
Το P.i. βοηθά να διατηρούνται οι βαλβίδες καθαρές και να κινούνται ελεύθερα.
Επαναφέρει τη δύναμη και την απόδοση
Μειώνει την ανάγκη για δαπανηρό καύσιμο υψηλότερου οκτανίου
Μειώνει το θόρυβο από άνθρακα και την προ-ανάφλεξη
Ελέγχει την προ-ανάφλεξη “πείρακια”
Βελτιώνει την οικονομία καυσίμου
Πλήρως συμβατή φιάλη με συστήματα καυσίμου χωρίς καπάκι.
1Βασισμένη σε ανεξάρτητους ελέγχους χρησιμοποιώντας δοκιμές EPA: Federal Procedure Test 75 (FTP), Συμπληρωματική Ομοσπονδιακή Διαδικασία Ελέγχου (US06) και HFET (Highway Fuel Economy Test). Μέση αύξηση εξοικονομησης καυσιμου κατά 2,3%. 2ASTM D5598 (M) – 2013 Buick Regal όχημα δοκιμής
Καθαρίζει τις καταθέσεις του θαλάμου καύσης
Οι εναποθέσεις του θαλάμου καύσης αυξάνουν τη συμπίεση και απορροφούν τη θερμότητα κατά την καύση. Αργότερα, απελευθερώνουν αυτή τη θερμότητα κατά τη διάρκεια του κύκλου εισαγωγής. Σε μερικούς κινητήρες οι εναποθέσεις μπορούν να προκαλέσουν το έμβολο να χτυπήσει πραγματικά την κυλινδροκεφαλή – μια διαδικασία γνωστή ως “carbon rap”. Οι αποθέσεις μπορούν επίσης να αποκολληθούν και να παγιδευτούν μεταξύ των βαλβίδων και των εδρών της βαλβίδας, με αποτέλεσμα την απώλεια συμπίεσης.
Η υψηλότερη συμπίεση και η αποθηκευμένη θερμότητα αυξάνουν την πιθανότητα να «προκληθεί» προ-ανάφλεξη όταν το καύσιμο αυτομάτως καίγεται πριν από την ανάφλεξη με σπινθήρα. Αυτό αυξάνει τις εκπομπές και μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα. Τα περισσότερα οχήματα έχουν αισθητήρες που προσαρμόζουν το χρονισμό ανάφλεξης για να αποτρέψουν το χτύπημα. Παρόλο που το ακουστικό «χτύπημα» ελέγχεται, η ισχύς χάνεται από το καθυστερημένο χρονισμό και η αποδοτικότητα του κινητήρα υποφέρει. Τα υψηλότερα καύσιμα σε οκτάνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη του φαινομένου. Καθώς ένα όχημα φτάνει σε ηλικία, απαιτείται πιο ακριβό καύσιμο υψηλότερου οκτανίου για να διατηρηθεί η λειτουργία του σε κορυφαία απόδοση.
Καταθέσεις στον θάλαμο καύσης:
Αυξάνεται η πιθανότητας ” carbon rap”
Συμβάλλουν στην απώλεια συμπίεσης, τη δυσκολία εκκίνησης και το ακατάλληλο ρελαντί
Αυξάνουν την πιθανότητα προ-ανάφλεξης “knock” ή “pinging”
Το P.i. καταπολεμά τις καταθέσεις του θαλάμου καύσης που βοηθά στην αποκατάσταση της ισχύος, τον έλεγχο προ-ανάφλεξης, την αύξηση της οικονομίας καυσίμου και τη μείωση της ανάγκης για καύσιμα υψηλότερου οκτανίου.