Το AMSOIL Diesel All-In-One (ADB) συνδυάζει την ανώτερη απορρυπαντικότητα και τη βελτιωμένη λιπαντικότητα του AMSOIL Diesel Injector Clean, τις εξαιρετικές ιδιότητες του AMSOIL Diesel Cold Flow και την αυξημένη ιπποδύναμη και το κετάνιο του AMSOIL Cetane Boost σε ένα βολικό πακέτο. Είναι ασφαλές για χρήση σε όλα τα καύσιμα ντίζελ, συμπεριλαμβανομένου του βιοντίζελ.
Το Diesel All-In-One είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει εξαιρετική προστασία για όλες τις εποχές για μια σοβαρή ώθηση στην απόδοση. Μια δόση προσφέρει εξαιρετική απορρυπαντικότητα, βελτιωμένη λιπαντικότητα, καλύτερη ψυχρή ροή και υψηλότερο κετάνιο.
Επαναφέρει την ιπποδύναμη & βελτιώνει την οικονομία καυσίμου
Οι καταθέσεις καυσίμου κατά τον ψεκασμό, διακόπτουν την καύση, προκαλώντας κακό ψεκασμό, ελλιπή καύση, υπερβολικές εκπομπές και καπνό. Τα συστήματα καυσίμου υψηλής πίεσης common-rail καθίστανται συνηθισμένα, καθώς οι κατασκευαστές οχημάτων προσπαθούν να παράγουν περισσότερη δύναμη ενώ εξακολουθούν να πληρούν αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών. Στα πανόμοια συστήματα υψηλής πίεσης, οι πιέσεις έγχυσης μπορεί να είναι εως και 30.000 psi και υψηλότερες για να ψεκάζουν το καύσιμο σαν μια λεπτή ομίχλη για αποτελεσματικότερη καύση, αποδίδοντας αυξημένη ισχύ και εξοικονόμηση καυσίμου μειώνοντας ταυτόχρονα τις εκπομπές ρύπων. Για να διατηρηθούν αυτές οι υψηλές πιέσεις, τα συγκροτήματα των εγχυτήρων είναι ιδιαίτερα σχεδιασμένα, με διαστήματα σφιχτά όπως 1-3 μικρά (μια ανθρώπινη τρίχα είναι τυπικά πάχους 70-100 μικρών). Ακόμη και οι ελάχιστες εσωτερικές αποθέσεις εγχυτήρων ντίζελ στο έμβολο του μπεκ ή σε άλλα εξαρτήματα μπορεί να οδηγήσουν σε κόλληση και ακόμη και κατάσχεση, μείωση ισχύος, μειωμένη ποσότητα καυσίμου και λειτουργικότητα. Η παραδοσιακή χημεία προσθέτων δεν έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει αυτές τις σκληρές για απομάκρυνση καταθέσεις.
Το Diesel All-In-One διαθέτει εξελιγμένη χημεία που παρέχει συγκεντρωμένη δύναμη για να στοχεύσει τις εσωτερικές καταθέσεις εγχυτήρων ντίζελ και τις παραδοσιακές ανθρακούχες εναποθέσεις, βοηθώντας στην αποκατάσταση της ιπποδύναμης και της λειτουργικότητας σε όμοιες συνθήκες. Η επιτάχυνση βελτιώνεται και, με τακτική χρήση, το Diesel All-In-One συνεχίζει να βελτιώνει την απόδοση διατηρώντας τα μπεκ καθαρά.
Λιπαίνει την αντλία καυσίμου & τους εγχυτήρες για να μειώσει την φθορά
Το καύσιμο ντίζελ εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (ULSD) προσφέρει σημαντικά μειωμένη λιπαντικότητα – μια κρίσιμη ιδιότητα στον έλεγχο της φθοράς στις αντλίες καυσίμου και στα μπεκ ψεκασμού. Το Diesel All-In-One προσθέτει πίσω τη λιπαντικότητα της αντλίας καυσίμου και των εγχυτήρων, μειώνοντας τη φθορά, βελτιώνοντας τη διάρκεια ζωής και εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα για το κόστος συντήρησης.
Βελτιώνει την ποιότητα καυσίμου για κορυφαία απόδοση
Το καύσιμο με υψηλότερο αριθμό κετανίου παρέχει μια πιο πλήρη καύση, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης. Με την αύξηση του κετανίου, το Diesel All-In-One βελτιώνει την ποιότητα ανάφλεξης του καυσίμου ντίζελ, μεγιστοποιώντας τη διαθέσιμη ισχύ και βελτιώνοντας την εκκίνηση. Εξαλείφει επίσης την αδράνεια και μειώνει τον καπνό και τις εκπομπές ρύπων.
Βοηθά στην αποτροπή της ζελατινοποίησης
Καθώς μειώνεται η θερμοκρασία, αρχίζει να κρυσταλλώνεται το κηρό που βρίσκεται φυσικά στο πετρέλαιο. Το σημείο στο οποίο σχηματίζονται κρύσταλλοι κηρού είναι γνωστό ως το σημείο θολερότητας. Αυτά τα κρύσταλλα κηρών τελικά φράζουν το φίλτρο καυσίμου και φθείρουν τον κινητήρα, αποτρέποντάς του την εκκίνηση. Ενώ τα καύσιμα χαμηλής ποιότητας μπορεί να σχηματίσουν κρυστάλλους κηρού σε θερμοκρασίες όσο 4ºC, τα περισσότερα καύσιμα έχουν σημείο νεφελώματος κοντά στους 0ºC. Το σημείο στο οποίο οι κρύσταλλοι φράζουν το φίλτρο καυσίμου είναι γνωστό ως το ψυχρό σημείο σύνδεσης φίλτρου (CFPP). Το Diesel All-In-One μειώνει το CFPP έως και 22ºC σε ULSD.