ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
ISO-L-HG 32 and 68, ISO-LG 220, ISO-L-CKE 220, STANIMUC
G 32, 68 and 220, DIN 51502 CGLP
Η σειρά προϊόντων eni EXIDIA HG έχει παρασκευασθεί ειδικά για τη λίπανση των δρομέων ολισθήσεων – “γλύστρες” – μηχανικών εργαλείων και οδηγών. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη λίπανση γραναζιών όπου απαιτείται λιπαντικό με αντιολισθητικά και αντικολλητικά χαρακτηριστικά, όπως στα ελικοειδή γρανάζια. Χρησιμοποιείται και σε σχιστήρια μαρμάρου στις γλύστρες.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
ISO-L-HG 32 and 68, ISO-LG 220, ISO-L-CKE 220, STANIMUC
G 32, 68 and 220, DIN 51502 CGLP
Το Eni Antifreeze Bike S είναι ένα ψυκτικό κινητήρα αμινικού, φωσφορικού και νιτρώδους άλατος που βασίζεται σε αιθυλενογλυκόλη, έτοιμο για χρήση για την πλήρωση συστημάτων ψύξης και μοτοσικλετών. Περιέχει ένα πακέτο αναστολέων διάβρωσης βασισμένο σε άλατα οργανικών οξέων (OAT) που προσφέρουν ανθεκτικές επιδόσεις για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Το λάδι κινητήρα AGIP ENI i-Ride 15W-50 για σκούτερ, είναι ένα λάδι σχεδιασμένο για τετράχρονους κινητήρες, είτε αερόψυκτους είτε υδρόψυκτους. Αντέχει σε όλες τις συνθήκες χωρίς περιορισμούς και σε όλα τα εύρη θερμοκρασιών.
Τα συνθετικά συστατικά του βοηθούν σχηματίζοντας μια ελαιώδη μεμβράνη η οποία προσκολλάται ισχυρά στις μεταλλικές επιφάνειες ακόμη και όταν ο κινητήρας έχει σταθεί για κάποιο χρονικό διάστημα, εξασφαλίζοντας έτσι εύκολη εκκίνηση.
Η παρουσία της χαμηλής πτητικότητας στα συνθετικά συστατικά του, με υψηλή θερμική σταθερότητα, ελαχιστοποιεί τον σχηματισμό της λάκας και βερνικιών, καθώς και ύλης και άλλων καθαρσιών στον κινητήρα.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Το λάδι κινητήρα AGIP ENI i-Ride 15W-50 για σκούτερ, είναι ένα λάδι σχεδιασμένο για τετράχρονους κινητήρες, είτε αερόψυκτους είτε υδρόψυκτους. Αντέχει σε όλες τις συνθήκες χωρίς περιορισμούς και σε όλα τα εύρη θερμοκρασιών.
Τα συνθετικά συστατικά του βοηθούν σχηματίζοντας μια ελαιώδη μεμβράνη η οποία προσκολλάται ισχυρά στις μεταλλικές επιφάνειες ακόμη και όταν ο κινητήρας έχει σταθεί για κάποιο χρονικό διάστημα, εξασφαλίζοντας έτσι εύκολη εκκίνηση.
Η παρουσία της χαμηλής πτητικότητας στα συνθετικά συστατικά του, με υψηλή θερμική σταθερότητα, ελαχιστοποιεί τον σχηματισμό της λάκας και βερνικιών, καθώς και ύλης και άλλων καθαρσιών στον κινητήρα.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ