ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
AFNOR NF E 48-603 HM, ISO 6743/4 HM,
DIN 51524 P2 HLP, CINCINNATI MILACRON
P68, P69, P70, VICKERS M-2950S, -I-286,
DENISON HF0, HF1, HF2 (T6H20C)
Ενισχυμένα υγρά υδραυλικών κυκλωμάτων υψηλής ποιότητας που προσφέρουν πολύ καλή προστασία από τη διάβρωση και τη φθορά. Πολύ καλή σταθερότητα στην οξείδωση. Ικανοποιητική θερμική σταθερότητα (αποφυγή δημιουργίας ιζημάτων), καλύτερη υδρολυτική συμπεριφορά (αποφυγή φραγής των φίλτρων), εξαιρετικές αντιαφριστικές ιδιότητες και καλή απελευθέρωση αέρα (χρήση μη σιλικονούχων συστατικών) προσφέροντας υψηλή αξιοπιστία λειτουργίας.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
AFNOR NF E 48-603 HM, ISO 6743/4 HM,
DIN 51524 P2 HLP, CINCINNATI MILACRON
P68, P69, P70, VICKERS M-2950S, -I-286,
DENISON HF0, HF1, HF2 (T6H20C)
Λιπαντικό νέας γενιάς, τεχνολογίας Low SAPS, ειδικά σχεδιασμένο για να καλύπτει τις τελευταίες τεχνικές απαιτήσεις του ομίλου VAG. Εξαιρετικά υψηλής απόδοσης προϊόν, που βελτιώνει τη λειτουργία των αντιρρυπαντικών συστημάτων, όπως του φίλτρου σωματιδίων, και εξασφαλίζει την τέλεια προστασία του κινητήρα. Κατάλληλο για κινητήρες Audi, Seat, Skoda
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Προϊόν συνθετικής τεχνολογίας και σύνθεσης Low SAPS, ιδανικό για τους κινητήρες που απαιτούν βαθμό ιξώδους 5W40 (BMW, Volskwagen, Mercedes-Benz, Porsche), εξασφαλίζοντας παράλληλα τη σωστή λειτουργία των συστημάτων αντιρρύπανσης.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Έξυπνο τεχνολογικό λιπαντικό κινητήρα ειδικά κατάλληλο για χρήση με κινητήρες βενζινοκινητήρων της Ford (εκτός των Ford Ka, Focus ST και Focus RS).
Λιπαντικό κινητήρα που απαιτείται για τους 1.0 λίτρων 3 κυλίνδρων EcoBoost κινητήρες.
Παρέχει την καλύτερη προστασία από φθορά και εναποθέσεις. Τα συστήματα μετεπεξεργασίας για βενζινοκινητήρες, που είναι ευαίσθητα στα λιπαντικά που χρησιμοποιούνται και είναι δαπανηρά για συντήρηση, προστατεύονται επίσης μακροπρόθεσμα χάρη στη χαμηλή περιεκτικότητα του προϊόντος σε φώσφορο.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Νέα γενιά λιπαντικών για μηχανές diesel θαλάσσης τεχνολογίας Low SAPS ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των νέων αντιρρυπανικών συστημάτων. Η χρήση καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (S<50 ppm) είναι υποχρεωτική.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ