ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Επίπεδο απόδοσης
VW TL 52146 (G002000), VW G004000M2, MB 345.0, GM B 040 0070, MAN M 3289, Volvo 1161529 Audi*, BMW*, Saab*, Porsche*, Skoda*, Fendt*, Ford*, ZF*
Συνθετικό λιπαντικό, ειδικά σχεδιασμένο για το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης (τιμόνι) και το κεντρικό υδραυλικό σύστημα επιβατικών/επαγγελματικών οχημάτων, καθώς και για συστήματα ανύψωσης και αμορτισέρ φορτηγών, όπου προτείνονται υγρά ειδικής παραγωγής των κατασκευαστών. Με εξαιρετικά ρεολογικά χαρακτηριστικά σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες, είναιι κατάλληλο για χρήση σε συστήματα ABS, ASR και ΑSC.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Επίπεδο απόδοσης
VW TL 52146 (G002000), VW G004000M2, MB 345.0, GM B 040 0070, MAN M 3289, Volvo 1161529 Audi*, BMW*, Saab*, Porsche*, Skoda*, Fendt*, Ford*, ZF*
Πλήρως συνθετικό λιπαντικό κινητήρων επιβατικών οχημάτων με κινητήρα βενζίνης, πετρελαίου ή υγραερίου (LPG), συμβατό με συστήματα turbo και τριοδικού καταλύτη (TWC). Eίναι κατάλληλο για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής (μεγάλο service).
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Πλήρως συνθετικό, υψηλής ποιότητας λιπαντικό κινητήρων επιβατικών/ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Ανεπτυγμένο για συνολικές επιδόσεις όλο το χρόνο, είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πετρελαίου με μονάδα άμεσου ελεγχόμενου ψεκασμού χαμηλής πίεσης (Pumpe Düse). Με χρήση τεχνολογίας προσθέτων lowSAPS, αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για κινητήρες με φίλτρο αιθάλης (DPF) και σύστημα τριοδικού καταλύτη (TWC).
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Πλήρως συνθετικό λιπαντικό κινητήρων επιβατικών/ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με φίλτρο αιθάλης ή/και σύστημα τριοδικού καταλύτη (TWC). Eίναι κατάλληλο για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής (μεγάλο service), ιδιαίτερα δε για κινητήρες Renault γενιάς Euro 5.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Απόλυτης απόδοσης και πλήρως συνθετικό λιπαντικό χαμηλής καπνιάς λιπαντικό για όλους τους δίχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών. Παρέχει ένα εξαιρετικά συνεχές/ισχυρό λιπαντικό φιλμ και προστατεύει από τη φθορά και τη διάβρωση. Προδιαλυμένο για ευκολότερη ανάμιξη, χρησιμοποιείται σε εφαρμογές με σύστημα “injector” ή “premix” (σε αναλογία ανάμιξης με το καύσιμο σύμφωνα με τις οδηγίες του ΟΕΜ και μέχρι 100:1).
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ