Σοβαρή αίσθηση πεντάλ
Η υπερβολική πίεση και η υψηλή θερμότητα που είναι κοινά στα συστήματα φρένων μπορούν να ωθήσουν το υγρό του φρένου πέρα από το σημείο βρασμού του, προκαλώντας την εξάτμιση ή “βράσιμο”. Η μόλυνση του νερού μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία. Αυτό οδηγεί σε ένα σπογγώδες ή αδιάφορο συναίσθημα στο πεντάλ του φρένου. Αντίθετα, η μοναδική χημεία πίσω από τα συνθετικά υγρά φρένων AMSOIL αυξάνει τα σημεία βρασμού πολύ πέρα από τα πρότυπα DOT, ακόμα και όταν μολυνθούν με 3,7% νερό. Τα υγρά φρένων AMSOIL διατηρούν ένα σταθερό ιξώδες σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών και ρέουν εύκολα στις υψηλές πιέσεις που παράγονται στα σημερινά συστήματα φρένων αυτοκινήτων για την επίτευξη συμπαγούς και αξιόπιστου φρεναρίσματος. Ένα κάλυμμα αζώτου προστίθεται σε κάθε φιάλη κατά τη διάρκεια της κατασκευής για να καθαρίσει την υγρασία και να εξασφαλίσει το μέγιστο επίπεδο απόδοσης.
Εξαιρετικά υψηλά σημεία βρασμού
Το AMSOIL DOMINATOR® DOT 4 Synthetic Racing Brake Fluid διαθέτει εξαιρετικά υψηλά σημεία βρασμού 210ºC (υγρό) και 305ºC (ξηρό). Διατηρεί χαμηλή συμπιεστότητα κατά τη διάρκεια των πιο ακραίων συνθηκών αγώνων.
* Σημείο βρασμού σε ξηρό (ERBP) – το σημείο βρασμού του νέου, πρόσφατα ανοιγμένου υγρού φρένων.
** Υγρό ERBP – το σημείο βρασμού του υγρού φρένων που έχει απορροφήσει 3,7% νερό. Μόνο μόλυνση νερού 3,7% συχνά επαρκεί για τη μείωση του σημείου βρασμού ενός υγρού DOT 3 κάτω από το ελάχιστο DOT.