Είναι διαμορφωμένο με ιδιόκτητη τεχνολογία κλιμακωτής επιφανειοδραστικής ουσίας, για να παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά θερμότητας μέσα στο ψυγείου και την κεφαλή των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα την μειωμένη θερμοκρασία και αποτελεσματικότερη λειτουργία, την αυξημένη ιπποδύναμη και τους σημαντικά μειωμένους χρόνους προθέρμανσης του κινητήρα σε κρύο καιρό.
Οι αγωνιζόμενοι απαιτούν χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα προκειμένου να επιτευχθεί μέγιστη απόδοση και ιπποδύναμη στην πίστα. Πολλοί αγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν απλό νερό ως ψυκτικό μέσο, το οποίο προσκαλεί ζημιογόνα θερμοκρασία και διάβρωση της αντλίας νερού. Το AMSOIL DOMINATOR® Coolant Boost (RDCB) παρέχει στους οδηγούς σημαντικά χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας κινητήρα, ταχύτερους χρόνους προθέρμανσης και προηγμένη προστασία από τη διάβρωση.
Το DOMINATOR Coolant Boost έχει διαμορφωθεί με ιδιόκτητη τεχνολογία κλιμακωτών επιφανειών, παρέχοντας γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά θερμότητας μέσα στα θερμαντικά σώματα και τις κυλινδροκεφαλές, με αποτέλεσμα τη μείωση των θερμοκρασιών λειτουργίας, την αποδοτικότερη λειτουργία, την αύξηση της ιπποδύναμης και σημαντικά μειωμένους χρόνους προθέρμανσης του κινητήρα σε ψυχρό καιρό. Το Coolant Boost περιέχει επίσης ένα ισχυρό μίγμα αναστολέων διάβρωσης που προστατεύει το ψυγειο, την αντλία νερού, τις κυλινδροκεφαλές, το μπλοκ κινητήρα και την πολλαπλή εισαγωγής από τις βλαβερές επιπτώσεις της διάβρωσης.
Δοκιμή μείωσης της θέρμανσης του κινητήρα
Για να δοκιμάσετε την ικανότητα του DOMINATOR Coolant Boost να μειώσει τους χρόνους προθέρμανσης του κινητήρα, το προϊόν προστέθηκε σε ένα αντιψυκτικό / μίγμα νερού σε μια δοκιμαστική μηχανή V-8. Ο κινητήρας λειτουργούσε στο ρελαντί μέχρι να φτάσει σε μια προκαθορισμένη θερμοκρασία 50ºC ή 80ºC. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος διατηρήθηκε στους -1 ° C για προσομοίωση των χειμερινών συνθηκών.
Μείωση χρόνου προθέρμανσης κινητήρα | -1°C στους 50°C | -1°C στους 80°C |
Ζέσταμα με 50/50 αντιψυκτικό / νερό | 6.3 Min. | 11.3 Min. |
Ζέσταμα προσθέτοντας Coolant Boost | 3.2 Min. | 5.3 Min. |
Δοκιμή δυναμόμετρου μείωσης της θερμοκρασίας
Για να δοκιμαστούν οι δυνατότητες μείωσης της θερμοκρασίας, έγιναν έλεγχοι δυναμόμετρου κινητήρα (dyno) σε έναν κινητήρα Chevy * 5.7 L με μπλοκ αλουμινίου και κυλινδροκεφαλές. Σε κάθε φάση των δοκιμών, ο κινητήρας λειτουργούσε στις 4.500 σ.α.λ. μέχρι η θερμοκρασία του ψυκτικού να σταθεροποιηθεί. Ως δείκτες αναφοράς για τη δοκιμή, το απλό νερό σταθεροποιήθηκε στους 104˚C και ένα μίγμα αντιψυκτικού / νερού 50/50 σταθεροποιήθηκε στους 109˚C.
Μείωση θερμοκρασίας | DOMINATOR COOLANT BOOST |
Αναμειγμένο με 50/50 Αντιψυκτικό/Νερό | 13°C Μείωση |
Αναμειγμένο με Νερό | 6°C Μείωση |